CardAccess toegangscontrole    Veiligheid in kaart

We werken nauw samen met erkende installateurs. Zij plaatsen de CardAccess hardware en zorgen dat de eindklant het moeiteloos kan gebruiken. Wij kijken graag met ze mee. Deze keer vertelt Marius Lei, directer van Klik Security hoe zijn week eruit ziet.    

Marius Lei van Klik Security 

Elke dag om 8 uur ...

...komen de jongens op de zaak. Eerst lopen we de planning door en dan gaan zij op pad. Ik laat dan nog even de hond uit, een groot voordeel van kantoor aan huis.

Samen met mijn compagnon ben ik Klik Security gestart in 2003. We installeren beveiligingssystemen bij particulieren en bedrijven. Afhankelijk van de klantvraag bekijken we welk product het beste past. Op het gebied van toegangscontrole is dat vaak CardAccess, een stabiel product dat modulair is opgebouwd. 

De eindgebruiker is zich eigenlijk niet bewust van toegangscontrolesystemen, maar er zit een hele wereld achter. Als een klant zich bewust is van het systeem, is het niet goed. Vaak werkt het dan niet naar behoren. Maar over CardAccess zijn klanten altijd tevreden.

Met de hond...

… ben ik al gauw een uur aan het lopen. Daarna doe ik de administratie en werk mails weg. En ik maak werkbonnen, offertes en facturen. Uit dat laatste haal ik natuurlijk voldoening, net als uit een goede klantrelaties. 

Bij CardAccess staan klantrelaties ook hoog in het vaandel. Ze kennen ons. We hebben goed contact. Wat typisch CardAccess is? Ze spelen goed in op vragen vanuit de markt. Als ik met een vraag kom, hebben zij die vaak al eerder gehad en hebben ze ook al een oplossing voorhanden. Of ze gaan er meteen mee aan de slag. 

Er zitten daar een paar mensen die er al lang werken en hun klanten, de installateurs, kennen. Als ik bel met een vraag, komen we er gegarandeerd uit. Wij hebben de helpdesk niet meer nodig, maar schakelen direct met bijvoorbeeld Jean Paul. 

Bij een klant van ons draaide CardAccess tien jaar probleemloos. Pas toen de klant een ander softwarepakket aanschafte, moest dat van CardAccess ook geupdate worden.

‘s Middag... 

...ga ik vaak op pad naar klanten, ga even bij de jongens langs of doe een oplevering samen met een monteur. We leggen het geïnstalleerde systeem dan uit aan de klant. 

CardAccess is echt toegangscontrole en als klanten er een module bij willen dan kan dat vaak. Zo is er een koppeling mogelijk met bezoekersregistratie. Sinds de invoering van AVG mogen er bijvoorbeeld geen intekenlijsten voor bezoekers meer bij de receptie liggen. Met CardAccess bezoekersregistratie melden bezoekers zich aan op een iPad en krijgen vervolgens een persoonlijk pasje.

Een groot voordeel is dat CardAccess niet met licenties werkt zoals veel andere toegangssystemen. Bij een klant van ons draaide CardAccess tien jaar probleemloos. Pas toen de klant een ander softwarepakket aanschafte, moest dat van CardAccess ook geupdate worden.

Als de werkdag erop zit...

...ben ik al thuis. Het mooiste aan mijn werk vind ik de leuke klantenkring. En het feit dat ik als ondernemer mijn eigen agenda kan bepalen. Vaak zit ik ‘s avonds nog te werken, ik heb er echt plezier in! 















Laatste nieuws